Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018

Προβλήματα στη λειτουργία του νέου κτιρίου στέγασης Υπηρεσιών της Π.Κ.Μ.


ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

Θεσσαλονίκη 11/07/2018
                                                                       
Προς :
Πρόεδρο Μητροπολιτικής Επιτροπής

Θέμα: Nέο κτίριο στέγασης Υπηρεσιών της Π.Κ.Μ.

Οπως γνωρίζουμε η κατασκευή του κτιρίου ξεκίνησε το 2010 και το νέο κτίριο παραδόθηκε στο τέλος του 2016 ενώ στις αρχές του 2017 ξεκίνησε η μετακόμιση των υπηρεσιών.
Στις 30-5-2017 αποφασίστηκε από την Οικονομική Επιτροπή η “Έγκριση σύστασης Επιτροπών Παρακολούθησης & Παραλαβής υπηρεσιών & εργασιών για το νέο κτίριο στέγασης Υπηρεσιών της Π.Κ.Μ.”
Στις 3-7-2017 στην Οικονομική Επιτροπή, εξετάστηκε το θέμα “έγκρισης δαπάνης για τη συμμόρφωση με το διατακτικό της υπ΄αρ. 419/2018 απόφασης του Τριμελούς Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης - Τμήμα Α΄, για καταβολή δικαστικής δαπάνης στον ενάγοντα, σύμφωνα και με την αρ. 1225/29-05-2018 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής και κατόπιν του υπ΄αριθμ. 906/21-06-2018 αιτήματος της Νομικής Υπηρεσίας”.
Σήμερα, μαθαίνουμε ότι στο νέο κτίριο, δεν λειτουργεί ο κλιματισμός στους περισσότερους χώρους, υπάρχουν φθορές τοιχοποιίας οι οποίες εμφανίστηκαν μετά τις έντονες βροχές, γενικά οι συνθήκες στο χώρο εργασίας δεν ανταποκρίνονται στις εξαγγελίες ότι “αποτελεί ένα πρότυπο, σύγχρονο και ενεργειακά αποδοτικό κτίριο”.



Κατόπιν αυτών ελέγχεστε και επερωτάστε για τα παρακάτω:
1.    Αν έχει ολοκληρωθεί η προσωρινή και η οριστική παραλαβή και αν όχι, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα
2.    Αν υπάρχει διοικητική παραλαβή ή παραλαβή για χρήση, του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου
3.    Αν έχει οριστεί Τεχνικός Ασφαλείας του χώρου και αν ναι, τι αναφέρει στις τελευταίες εκθέσεις του.
  1. Αν έχει αποπληρωθεί το δάνειο για την κατασκευή του κτιρίου και αν οχι, τι ποσό έχει απομείνει και πως θα αποπληρωθεί.